Wednesday, November 27, 2013

Jeftini, neobavezni i veoma postojani – Kiss'n'Go karmini od AVON - a

Već neko vreme želim da napišem kratak članak o Kiss'n'Go ruževima iz COLOR TREND linije kompanije AVON. Naizgled veoma neugledni i gotovo uvek neprimetno postavljeni u AVON brošurama (bez modela koji ih promoviše) i veoma skromne cene ne deluju kao proizvod vredan pažnje. Meni su zanimljivi samo zbog jednog jedinog razloga a to je veoma jaka pigmentisanost (potpuno prekrivanje kod većine karmina iz linije) i činjenica da veoma dugo traju na usnama. Kada sam svojevremeno ćaskala sa nekim Avon prodavcima, često sam imala priliku da čujem da i sami nikada nisu naročito bili privučeni izgledom linije, ali da su veoma iznenađeni jačinom traga koji oni daju, u odnosu na druge ruževe iste kompanije.

Da članak ne bi zvučao epski, jer ipak nije u pitanju proizvod premium kvaliteta, samo par reči dokumentovanih slikama.

Standardna cena ruževa je 309 din./ 2,7 €. Sa ovom cenom, ne možete mnogo da izgubite ako rešite da kupite jedan. Obično se šalim da mi ne bi bilo žao ako neki od njih izgubim (jer često zaturam i gubim karmine) baš zato što su tako jeftini.

Ambalaža je od bele plastike, ima proziran prsten na sredini. Jednostavna, skromna, generička ambalaža.

Kiss'n'Go (Color Trend) ruževi za usne

Decentnog su mirisa, ali miris se gubi nakon što nanesete ruž na usne.

Kiss'n'Go uključuje 15 nijansi. Ja imam i neke koji više nisu uključeni u ponudu. Jednodimenzionalne“, flat“ boje karmina. Ovakve flat“ boje karmina često nose Katy Perry i Nicki Minaj. Nijanse nisu naročito sofisticirane, neke od njih su po malo blesave“ (#VIOLET FRIDAY), neobavezne a neke prilično retro (#RUBY). Ako niste probirljivi kada su nijanse ruževa u pitanju, dobro po vas. Ja, nažalost, jesam ali u ovoj liniji mi odgovara Rich Ruby nijansa, za koju nisam sigurna da li je isključena iz linije ili samo preimenovana u #RUBY, jer su te dve nijanse veoma slične. Veoma lepa, topla crvena nijansa. Ostale sma kupila iz čiste znatiželje. 


Kiss'n'Go (Color Trend) ruževi za usne

Kiss'n'Go (Color Trend) #SUGAR LIPS


Kiss'n'Go (Color Trend) #RICH RUBY


Kiss'n'Go (Color Trend) #RICH RUBY nakon što su usne pritisnute maramicom...
Kiss'n'Go (Color Trend) #BUBBLEGUM POUT. Poručena greškom... Zanemarite ostatak šminke koji se ne slaže sa karminom, samo pokazujem nijansu! :)
Color Trend) #WILD PLUM. Bila je deo mini linije koja nije više u prodaji.

Finiš je hidratantan. Uglavnom su bez reflektujućih komponenti (izuzetak je #SUGAR LIPS). Iz tog razloga nema efekta punijih, trodimenzionalnih“ usana. Ako volite 3D efekat, onda za šminkanje usana morate da uključite i olovku za usne ili sjaj jer vam ovi karmini sami po sebi to neće pružiti.

Kvalitet traga. Ostavljaju veoma jak trag. Ako ste odabrali crvenu nijansu, imaćete crvenu boju usana jednim potezom, jednim slojem. Na svim fotografijama nosim ruž u samo jednom sloju. 

Kiss'n'Go (Color Trend) ruževi za usne

 Trajnost. Prilično su trajni, daleko trajniji od mnogih drugih AVON ruževa. Vremenom boja bledi veoma ravnomerno, nema užasno ružnih tragova na ivicama usana i slično. Čak i kada se gotovo potpuno skine, na usnama i dalje ostaje malo prvobitne boje...

Možete lako da napravite trajan karmin uz pomoć Kiss'n'Go karmina, što nije slučaj sa recimo Ultra Color ruževima. Nanesite Kiss'n'Go ruž na usne, sačekajte pola minuta, pritisnite usne maramicom, širom četkicom nanesite na usne u tankom sloju puder u prahu tako da ih skroz matirate i zatim nanesite još jedan, tanak sloj karmina. Time će karmin trajati mnogo duže. Ako na karmin nanosite sjaj, imajte u vidu da ćete mu skratiti trajnost.

Za kakav su izgled pogodni ovakvi karmini? Hmmm... Za neki opušteniji pin - up look koji bi podrazumevao malo ajlajnera sa izvučenim ivicama, uvijene trepavice sa malo crne maskare, bez senke za oči, lagani puder, definisane obrve, malo rumenila i jedan od karmina iz linije. Klasična pin - up šminka bi bile crvene ili pink, flat“ i uglavnom mat usne (Marilyn Monroe je nosila crvene boje ruževa, mat ili sa malo sjaja na sredini usne, dok je LizTaylor preferirala boje kajsije i pink nijanse). Ovi karmini doduše nemaju mat finiš, ali ove jednodimenzionalne“ nijanse karmina bi poslužile za efekat neobaveznije varijante ove “old school” glam šminke.Recimo, kao na slici... 




Možete da budete i kreativniji i iskoristite neku od nijansi iz linije za maštovitiji moderni pin - up“ izgled, tako što ćete koristiti i ajlajnere u boji. Evo slike za inspiraciju... 



Uključite svoju kreativnu stranu i nosite ih kako god želite! 




5 comments:

  1. Ja ih imam oko 5,6 i srednje sam zadovoljna. Meni se bas kod njih najvise svidjaju boje jer sam uvek volela malo neobicnije karmine, a ambalaza mi je isto posebno zanimljiva jer nije klasicno crno pakovanje. =^.^=

    ReplyDelete
  2. Ovi karmini su predivni, i ja sam planirala da pišem o njima! :)))
    A naručila sam prvo jedan, zbog boje, ne očekujući baš ništa od njega :)

    ReplyDelete
  3. Tanya Minxy, stvarno su simpatični.
    Cosmoholic, super, podeli sa nama post kada ga budeš napisala.

    :)

    ReplyDelete
  4. Meni su odlični ja imam 4, najdrazi si mi intimate i pasion nijanse:))))

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.