Sunday, December 8, 2013

Sjaj starog Holivuda. Make - up ideje za predstojeće praznike (DEO I)

 
Ušli smo u period novogodišnjih svečanosti, praznika i klubskih žurki. Uobičajeno,  make - up trendovi za jesen / zimu podrazumevaju tamnije tonove ruževa. Ove sezone je mat završnica kože u modi, uglavnom se nose puderi hladnijih tonova i lakovi za nokte boje soka borovnice, burgunca i šljive (tamno lakirani nokti se nose kratki, ako želite da izgledate sofisiticirano). 
 
Lepo je imati neki “go to make - up” za ovu sezonu za svečane prilike, ukoliko radite sami svoju šminku.  

Ovaj video svetski poznate šminkerke L. Eldridge mi je poslužio kao inspiracija da uradim šminku inspirisanu glamurom starog Holivuda. Nisam koristila iste proizvode kao ona niti iskopirala njenu kartu šminke”, već mi je služila kao polazna tačka za neki svoj make - up.
Ne morate imati iste proizvode kao ja, niti pratiti sve korake, ovo samo treba da posluži kao inspiracija ako vas ovakva šminka zanima...  

Moj make - up je relativno “slapdash”, jer kao po malo “punky” duša to preferiram kada radim šminku na sebi. Dobila sam puno komplimenata te večeri, mada ću sledećeg puta u potpunosti izostaviti rumenilo.  

Priprema kože. Stara škola” glam šminke podrazumeva porculanski ten (u prevodu besprekornu podlogu). Na taj način se neutrališu svi neželjeni tonovi kože kako bi crveni ruž pristajao što lepše. Nivea BB krema (Light) je korišćena kao krema za hidrataciju i podloga. Puder: VICHY DERMABLEND tečni puder nijanse Opal. Završnica: AVON Ideal Flawless puder u kamenu da bi se obezbedila dugotrajnost šminke.  

Oči. Baza za senku: pravim sama bazu za senku, jer mi gotove ne odgovaraju. Sastoji se od veoma, veoma tankog sloja pudera koji se nanosi na ceo kapak, sačeka se pola minuta i zatim nežno matira sa malo kamenog pudera. Senke se nanose uobičajeno preko toga.  

Šminka očiju je rađena sedefastim senkama, koje se lakše nanose ako ste početnik. Na pokretnom delu kapka i unutrašnjem uglu oka je svetlucava zlatna senka, konturna nijansa je u boji bakra (ne znam marku) i takođe je nanešena na na 1/3 spoljašne linije trepavica donjeg kapka. Ispod obrve je bež nijansa iz palete senki LUXE Cocoa Couture. Koritsitla sam Elite četkicu za definisanje očiju.  

Unutrašnjost gornje linije oka i 1/3 spoljne linije donjeg kapka popunjen je Max Factor olovkom za obrve (veoma je trajna i dobra i za oči) u nijansi Dark Brown.
Ajlajner je u vidu tanke linije, koja jedva malo prelazi prirodnu granicu oka, izveden uz pomoć Maybelline Eye Studio® Color Tattoo® 24HRCream Gel Shadow senke, (60 –Timeless Black).  


Lisa je koristila veštačke trepavice u uglovima oka, što je vrlo lepo i glam, ali ja ih nisam primenila jer sam bila zadovoljna efektom koji mi je pružila maskara. 
Maskara koju sam krositila je moja verna Rimmel Scandal Eyes Extreme Black.  

 
Obrve. Za glamurozni izgled, obrve treba da su definisanije. U vreme zlatnog doba Holivuda bile su jako moderne pin- up obrve sa visokim, prelomljenim lukom, ali ne iscrtane sasvim perfektno tako da izgledaju veštački (primer -Marilyn Monroe). U mom slučaju korišćene su Maybelline Eye Studio® Master Shape™ Brow Pencil nijanse Soft Brown i mat senka RimmelGlam'Eyes Mono Eye Shadow nijanse Dusk, nanešene AVON uglastom četkicom.
 
Konturisanje. Jedina stvar koju ne treba raditi ako želite “old school glam” šminku je da koristite bronzer. Sa njim ceo koncept izgleda jeftino. Najbolje je odabrati rumenilo dubljih tonova (u mom slučaju kombinacija većeg broja nijansi). Ne nanosi se na vrhove jagodica, kao što je savremena praksa, već više sa strane (u obliku slova C”) a sve manje ka vrhovima jagodica. Takođe, nanosi se prilično visoko. Ja sam nanela rumenilo u nešto većoj količini jer sam u tom momentu bila raspoložena za to! :)  


Usne. Za one koji tek počinju sa šminkom i make - up dogmatike, šminka starog Holivuda je podrazumevala crvene usne i ajlajner sa malo senke, pin - up obrve i rumenilo (pre nego bilo ko krene da komentariše da je to prevelik broj elemenata za šminku). U mom slučaju radi se o kombinaciji dve nijanse, osnova je dugotrajni ruž  AvonExtra Lasting Lipstick u nijansi Eternal Flame a na centru usne Kiss'n'Go karmin od AVON– a u nijansi Rich Ruby. Linija gornje usne treba da je zaobljena, kao u vreme slavnih pin  - up lepotica
Za bilo koje nedoumice o nanošenju preporučujem da pogledate video.  

Kosa. Za vintage Holywood izgled, trebalo bi da je talasasta, ali nije bilo vremena za to! 
 
Odevne kombinacije. Jednostavna, mala, crna haljina!  

Uživajte u eksperimentisanju! 

4 comments:

  1. Lepo si se nasminkala,ali oci su moj favorit,odlican izbor boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Tnx. To je neka paleta senki čiji naziv nažalost ne znam, jer se izbrisao... Prilično su pigmentisane.

      Delete
  2. Milena, nominovana si :D
    http://goodmorninggorgeouss.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    Lepo ti stoji crveni karmin :) Lidija

    ReplyDelete
  3. O, moja prva nominacija! :) Hehe... Hvala. :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.